רעיונות לארוחה רומנטית בריאה לכבוד הסילבסטר

תוכן עניינים

ראש השנה האזרחי – הלוא הוא הסילבסטר – מתקרב אלינו בצעדי ענק. יש מי שיבלו אותו במסיבות מפוארות או ארוחות ערב יוקרתיות במסעדות שמציגות תפריט מיוחד לכבוד האירוע, יש מי שמעדיפים לבלות את הסילבסטר בבית עם בן או בת הזוג ולהכין ארוחה רומנטית ומיוחדת לשניים.

מלחם חם וטרי ועד קציפת ארטישוק וכמהין, יש לא מעט מוצרים שיכולים להעשיר לכם את הארוחה ולתת לכם ערכים תזונתיים טובים בעת ובעונה אחת. איך תכינו אוכל טעים, מזין ובריא שיש בו תבלין של רומנטיקה?  קבלו כמה טיפים מאיתנו.

 

השתמשו במוצרים טבעיים ללא חומרים משמרים

ראש השנה האזרחי מספק תירוץ טוב להתחיל בהתחלה חדשה. אם אתם רוצים לשפר את התזונה שלכם בשנה הקרובה, תתחילו מלרכוש פחות מוצרים עם חומרים משמרים.

מלחמים ועד לממרחים ותבשילים מוכנים, יש אינספור מוצרים שהיום כבר אינם כוללים חומרים משמרים שיכולים להזיק לבריאות. נסו להחליף את החומוס הקנוי בממרחים טבעיים כמו פסטו מתוצרת איכותית או טפנד זיתים שיוצר מזיתים שחורים באופן טבעי ולא מושחרים ועתירים בחומרים מזיקים.

אלו יכולים להשתלב במנות שאתם מכינים לקראת הארוחה ולהחליף את הסלטים הקנויים שאתם מניחים על השולחן בדרך כלל.

 

קחו מנות אהובות והפכו אותן למיוחדות יותר

לפעמים מרכיב אחד יכול להפוך את המנה שתכננתם להכין לאדם שאתם אוהבים להרבה יותר מיוחדת וחגיגית. לכבוד חגיגות הסילבסטר, תתפנקו עם חומרי גלם איכותיים וחדשים שמציעים לכם שילובי טעמים מסקרנים. כך למשל קציפת ארטישוק וכמהין של נאני. הקציפה תתן טעם מעניין והרבה אופי למאפים שונים, מצויינת כבסיס למלית קיש או פשטידה, ליד הלחם הטרי והחם וכמטבל על השולחן לפני האוכל.

 

הכינו מנות חורפיות שמתאימות למזג האוויר

הסילבסטר מגיע בדרך כלל כשכבר קר מאד בחוץ ומתחשק משהו חם. מרקים הם פתרון למזג האוויר הקר שבחוץ. אין דבר רומנטי יותר מאשר להיכנס הביתה בסוף היום כשהגשם יורד בחוץ ולהריח את ריחו של מרק טרי שמתבשל על הגז ושמישהו שאתם אוהבים טרח עבורכם להכין אותו.

את הסילבסטר תתחילו במנת פתיחה חמה ומהבילה, צלחת מרק שהכנתם מכל הלב. מרק עשיר בירקות, בלי בשר או עוף ועם הרבה טעם.

 

הכינו את המנות האהובות על בני הזוג שלכם – בשינוי בריאותי:

לפעמים דברים קטנים הופכים את האוכל שלנו להרבה יותר בריא. מבחירת חומרי גלם איכותיים יותר ועד ויתור על מוצרים עם חומרים משמרים ושאר מזיקים. לכבוד השנה החדשה, קחו את המנות שבני הזוג שלכם הכי אוהבים והוסיפו או תשנו להם את חומרי הגלם, כך שיהיו להן ערכים תזונתיים גבוהים יותר. זה יכול להיות שינוי קטן או הוספה של חומר גלם חדש, שיהפוך מאכל ישן שליווה אתכם לאורך כל השנה האחרונה למשהו שמסמל התחלה חדשה.

 

שנה אזרחית טובה מכל צוות Nany!

נוספים שאולי תאהבו

כל המידע על אוכל טוניסאי

כל המידע על אוכל טוניסאי

התרבויות הטוניסאית  מציעה מגוון עשיר ומרתק של אוכלים מסורתיים וטעימים. אחת מהתרבויות המדהימות שמציעות את המגוון הזה היא תרבות המטבח הטוניסאי. במסע קולינרי במסגרת המאמר

קרא עוד »
דילוג לתוכן