רעיונות מושלמים לאירוח בריא וטעים!

תוכן עניינים

כשאנחנו שומעים את המילה אירוח, אנחנו רואים מול עינינו שולחן עמוס כל טוב. כישראלים, האוכל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ומהותנו. האוכל הוא בסיסו של כל אירוח ביתי המכבד את עצמו.
אם פעם היינו מניחים על השולחן מכל הבא ליד, ללא מודעות בנוגע לסוגי האוכל, היום הדברים נראים אחרת. האורחים שלנו לעיתים בדיאטה, ייתכן שחלקם להיות צמחוניים, טבעוניים או אולי רגישים למוצרי חלב, ובכלל- המודעות בנוגע לאכילת אוכל בריא וצריכת מוצרי מזון טבעיים, הולכת וצוברת תאוצה.

כיצד נהפוך את שולחן האירוח שלנו לאטרקטיבי, מעניין ובריא?

1.חובה בכל שולחן – פלטת ירקות חתוכים. גם אם נראה שאף אחד לא יאכל מהירקות, ברגע שתניחו אותם על השולחן, יאכלו אותם בהנאה! חשוב שהפלטה תהיה נעימה לעין מבחינה ויזואלית. עיצוב אסטתי עושה את ההבדל.

2. מטבלי בריאות טבעיים – מושלמים לצד הירקות! מומלץ להגיש ממרחים טבעיים וטבעוניים בגלל טעמם העשיר.  

3.כריכי בריאות – הכי כיף לאכול. למה? כי נוח לאכול אותם ומגוון האפשרויות בהכנתם הוא עצום. מומלץ למרוח את כריכי הבריאות בממרחים טבעיים שיעניקו טעם עשיר ואיכותי. ניתן לבחור את סוגי הלחמים (מומלץ שיפון) וכן לגוון בירקות שונים. גודל הכריכים גם הוא חשוב ותלוי בסוג האירוח (אם יש ילדים אז עדיף כריכונים קטנים יותר).
כריך ארטישוק פסטו נאני עם בטטה אפויה
כריך ממרח שקדים ללא סוכר וממרח פלפלים קלויים של נאני

 4. קרקר שיפון תוצרת בית – גם טעים, גם ביתי וגם בריא. ומה עדיף? קרקר מתועש או קרקר שהוכן באהבה גדולה במטבח הביתי? כשתגישו את הקרקרים הביתיים שהכנתם, כולם יטעמו, זה ברור.
מתכון לקרקר שיפון ופסטו

6.לפחות מאכל אחד טבעוני לנשנוש. למה? כי זה הכי בריא שיש, כי כיף לנשנש, כי קל להכין, ואולי כי יהיה אורח טבעוני אחד לפחות.
מאפינס פיצה טבעוני מפנק ובריא

7.פשטידת בריאות. למה? כי יש כל כך הרבה פשטידות קלות ומהירות להכנה והן מכילות ומרכזות יחד את כל הירקות הכי בריאים בצורה הכי טעימה שיש.
מתכון פשטידת ברוקולי גבינות ופסטו
מתכון לפשטידת תרד גבינות וארטישוק כמהין עם בצק פילו

8. סלט בריאות עשיר ומפנק. כי ירקות חתוכים זה דלישס, אבל ירקות חתוכים, מתובלים עם תוספות – זה הכי טוב שיש!
סלט עשיר – קינואה ,חומוס וקרם פלפלים קלוייים
למתכוני מנות ראשונות עם ממרחי האיכות


		

נוספים שאולי תאהבו

כל המידע על אוכל טוניסאי

כל המידע על אוכל טוניסאי

התרבויות הטוניסאית  מציעה מגוון עשיר ומרתק של אוכלים מסורתיים וטעימים. אחת מהתרבויות המדהימות שמציעות את המגוון הזה היא תרבות המטבח הטוניסאי. במסע קולינרי במסגרת המאמר

קרא עוד »
דילוג לתוכן