7 עובדות טעימות על רוטב פסטו!

תוכן עניינים


1. המקור של הפסטו הוא איטליה.
הפסטו החל את דרכו בחבל ליגוריה שבאיטליה ומהותו מהמילה האיטלקית Pesta, כלומר- לכתוש.
2. זה עניין של מסורת.  
הצורה המסורתית להכין רוטב פסטו היא באמצעות שום, צנוברים, ריחן ,שמן זית וגבינת פרמזן או פקורינו. כפי שציינו קודם, שיטת ההכנה של פסטו היא על ידי כתישת המרכיבים עד שנוצר המרקם הרצוי של הפסטו.
3. מגוון מתכונים, מגוון טעמים.
כמו כל דבר אחר שקשור לאוכל, עם הזמן ניסו לשלב ולהוסיף מרכיבים שונים לרוטב הפסטו ויצרו מגוון של מתכונים, טעמים ומרקמים. כמובן שחשוב לשמור על רוב המרכיבים כמו במקור, אחרת זה כבר לא תחת ההגדרה של פסטו…

 

4. המודרניות השפיעה על רוטב הפסטו. 
כפי שציינו, השיטה המקורית והטובה ביותר להכין רוטב פסטו היא על ידי כתישה של המרכיבים, נכון לתקופה זו נדיר למצוא מטבחים מודרניים שעדיין עובדים עם טכניקה ישנה זו ובמקומה התפנה מקום בעיקר לבלנדר החשמלי שעושה זאת במהירות.
5. מגוון רחב של שימושים.
הפסטו נחשב לרוטב שימושי ביותר ויכול להשתלב עם אוכל בדרכים רבות כגון שימוש בתור רוטב עבור פסטות, כממרח שמעשיר את הסנדוויץ' ואפילו כתיבול של אוכל מבושל ומרקים…
במילים אחרות, כדאי שיהיה בכל מקרר צנצנת פסטו! תמיד יהיה לזה שימוש במטבח.
6. זה לא הכמות זה האיכות!
שאתם מחפשים בסופר אחר רוטב פסטו חשוב לדעת כי ישנם סוגי פסטו שונים, איכות המוצר משתנה בין ספק לספק עקב המרכיבים של המוצר ותהליך הייצור שלו.
בעניין זה חשוב לציין כי חברת Nany מייצרת רוטב פסטו 100% טבעי וללא חומרים משמרים, המוצר עובר תהליך ייצור מיוחד אשר שומר על איכות המרכיבים ועדיין מאפשר חיי מדף ארוכים.
7. פסטו, כל אחד יכול.
למעשה הכנה של רוטב פסטו היא משימה די פשוטה במידה ויש את כל המרכיבים, צריך בסך הכול לרכז את כל המרכיבים ולכתוש אותם היטב עד לקבלת המרקם הרצוי.
תוכלו למצוא מגוון רחב של מתכונים שונים להכנת פסטו וכמו כן, מתכונים קלים בהם אפשר לשלב רוטב פסטו לאחר הכנתו. 

מתכונים עם פסטו של Nany:

פסטה ברוטב פטריות ופסטו

לביבות בטטה קרם פלפלים ופסטו

קרקר שיפון ופסטו

 

________________________________
היכן ניתן למצוא את מוצרי נאני (Nany)?

 

 

נוספים שאולי תאהבו

כל המידע על אוכל טוניסאי

כל המידע על אוכל טוניסאי

התרבויות הטוניסאית  מציעה מגוון עשיר ומרתק של אוכלים מסורתיים וטעימים. אחת מהתרבויות המדהימות שמציעות את המגוון הזה היא תרבות המטבח הטוניסאי. במסע קולינרי במסגרת המאמר

קרא עוד »
דילוג לתוכן