מהם היתרונות בצריכת מוצרי מזון טבעיים?

תוכן עניינים

העולם שלנו הפך בשנים האחרונות למהיר יותר, דינמי יותר, לחוץ יותר. הקדמה הטכנולוגית שינתה את חיינו מקצה לקצה. ככל שיש לנו יותר אפשרויות, פתאום הזמן נדחק הצידה ואין לנו פנאי להשקיע בעצמינו באמת. בואו נהיה כנים ונוציא זאת החוצה – מגיע לנו להעניק לעצמינו ולגוף שלנו, גם במעט הזמן שקיים, את הטוב ביותר, את הבריא יותר והנכון יותר– וזה זמין, זה קיים, זה כל כך נגיש!

מצד אחד, 

האוכל שלנו הוא הכוח המניע אותנו, הוא זה המשפיע על מצב הרוח שלנו, על האנרגיות שבתוכנו. יש לו משמעות אדירה בהתמודדות שלנו ביומיום, אז למה לא לתת לו את המיטב?המזון המתועש, שהפך לנחלת הכלל, גורם לנו אולי להנאה רגעית, אך טומן בחובו מחלות, רעלים, בעיות גופניות. עובדה מוגמרת היא קיומן של תופעות ההשמנה, הכולסטרול הגבוה, הסכרת , מחלות הלב ועוד. ידעתם שקיימים צבעי מאכל המכילים נפט וחומצות חנקתיות?

ידעתם שחומרים משמרים מסויימים עלולים לפגוע בכליות, ליצור אלרגיות ואסתמות ולעודד תהליכים מסרטנים?

העניין המצער הוא שהקהל הצורך הכי הרבה צבעי מאכל הם הילדים, שגופם פגיע ורגיש יותר.
אז למה משתמשים בכל אותם חומרים? התשובה פשוטה. הם מאריכים את חיי המדף. הבעיה היא שהם מקצרים את חיינו שלנו, או לפחות את איכות חיינו.

מצד שני,

קיימים מוצרי מזון טבעיים, ביניהם גם ממרחים טבעיים, שנמכרים בכל מקום, נגישים, זמינים לנו, ונותר לנו רק לקחת, לטעום ולהבין שהטעמים שלהם עשירים אף יותר מאותו אוכל מתועש ומזיק, הנוכחות שלהם בגופינו חיובית, נכונה ובריאה. עיכול המזון הטבעי הוא קל יותר ונינוח יותר לעומת אוכל מתועש שעיכולו מכביד על הגוף ועל מערכת העיכול. כמו כן ההתמכרות הידועה למוצרי מזון מתועשים, אינה קיימת כלל כשאוכלים מוצרי מזון טבעיים. הטבע – אינו חומר ממכר, הוא פשוט בריא יותר!

מוצרי מזון טבעיים הופכים את החיים לאיכותיים יותר וקלילים יותר. ככל שתצרכו ותכניסו לגופכם את הטבעי והבריא, כך תרגישו טוב יותר מבחינה מנטאלית וכמובן גופנית.
האפשרויות הן אינסופיות. זה מתחיל בממרחים טבעיים שניתן להשתמש בהם במגוון עצום של מאכלים קלים להכנה, מתכונים קלים ומהירים, שבסופו של דבר גם מקלים על חיינו במטבח וגם גורמים לנו להרגיש טוב יותר עם עצמינו ולא רק מצפונית. זה ממשיך ברטבים, לחמים, פסטות, אפילו חטיפים טבעיים והרשימה עוד ארוכה.

זיכרו תמיד כי מוצרי מזון טבעיים ואיכותיים, אינם מכילים חומרים משמרים, צבעי מאכל, תוספות מן החי וE-numbers  המייצגים חומרים מתועשים. הקפידו להסתכל עת התווית שבמוצר המזון לפני שאתם רוכשים אותו והכי חשוב – העניקו לעצמכם ולילדים שלכם את הטבעי והבריא בכל תחום בחיים.

לבריאות!

נוספים שאולי תאהבו

כל המידע על אוכל טוניסאי

כל המידע על אוכל טוניסאי

התרבויות הטוניסאית  מציעה מגוון עשיר ומרתק של אוכלים מסורתיים וטעימים. אחת מהתרבויות המדהימות שמציעות את המגוון הזה היא תרבות המטבח הטוניסאי. במסע קולינרי במסגרת המאמר

קרא עוד »
דילוג לתוכן