איך מרכיבים מארז חג מושלם?

איך מרכיבים מארז חג מושלם

תוכן עניינים

פורים וגם פסח עומדים בפתח ומי שהוטלה עליו המטלה למצוא מתנות לחג לעובדים או לבני המשפחה מתחיל לחפש בנרות את המתנות הנכונות. מארזי חג אמנם נשמעים שגרתיים, אך ניתן בהחלט להפוך אותם למעניינים. הנה כמה טיפים להרכבת מארז מושלם לחג… חבילות שי לפסח.

בין מתוק ובין מלוח – וכדאי ביחד.

כדאי לשלב בין מוצרים מלוחים למוצרים מתוקים. לא כולם אוהבים דווקא מתוק ולכן אפשר לערבב ולהשקיע קצת יותר בחיפוש אחר מוצרים שמתאימים לארוחות החג. את המוצרים המתוקים כדאי לבחור בקפידה, שלא יהיו שגרתיים כמו אלו המוצעים על ידי כל חברות הממתקים.

מוצרים חדשים שכדאי להכיר

מארזים לא צריכים להכיל מוצרים שגרתיים שאפשר לקנות בכל יום בפיצוציה ליד המשרד או הבית. כדאי לבחור במוצרים מיוחדים, מעשה ידיהם של שפים או יוצרים שיש להם מותגים קטנים ומעניינים. זוהי תרומה לא רק לעסקים קטנים שמנסים לאורך כל השנה להתחרות עם החברות הגדולות, אלא גם לבלוטות הטעם של העובדים או היקרים לכם, שיוכלו להכיר מוצרים מקוריים, חדשים ומרעננים.

מוצרים בריאים וטובים

איכות היא לא מילה גסה. גם לא בריאות. המוצרים שמרכיבים את מארז החג המושלם צריכים לתת לאנשים שמקבלים אותו השראה להכין איתו מאכלים לחג. כדאי לקנות מוצרים שהם חומרי גלם מעולים לארוחות החג, לשילוב על השולחן ולהזדמנויות אירוח שונות. העובדים שלכם יעריכו הרבה יותר מוצרים שהם ממש יכולים להשתמש בהם.

רצוי שהמוצרים שתבחרו יהיו בעלי ערך בריא, ללא חומרים משמרים, עשויים בקפידה מחומרי גלם טובים, טעימים ומעניינים.

אריזה אסתטית ושימושית

את מארז החג אפשר להניח בתוך סלסלה פשוטה אך אפשר גם להעניק אותו בתוך קערה יפה או צלחת פסח חגיגית. כך תוכלו להבטיח שהחברים והעובדים שלכם יקבלו מזכרת שיוכלו לקחת איתם גם הרבה אחרי שהחג נגמר.

ושיהיו חגים שמחים! 

נוספים שאולי תאהבו

דילוג לתוכן