איך לאכול בריא יותר בקצב החיים המהיר?

תוכן עניינים

נראה כי בשנים האחרונות גדלה משמעותית המודעות אצל רובינו, אודות החשיבות והקשר ההדוק בין תזונה נכונה לחיים בריאים יותר. הדבר מתבטא במגוון רחב של תוכניות בישול, ספרי בישול בריא ותזונה מאוזנת, אתרי אינטרנט בנושא, תוכניות טלוויזיה, מגוון חברות ומוצרים חדשים שמהותם אחת ויחידה – לאכול בריא יותר!
על אף המודעות הגוברת מצטייר כי רבים מאיתנו נטולי זמן לאכול בריא יותר בתוך קצב החיים המהיר, וכי חוסר זמן פנוי – מכריע את הכף לתזונה פחות בריאה, אבל כזו שחוסכת לנו את זמן יקר.
לכן, אספנו מספר טיפים לחיים בריאים בשילוב קצב החיים המהיר, טיפים שיוכלו לגרום לכם ליהנות מגוף בריא ואיכות חיים גבוהה יותר גם בעתיד הרחוק:

 

 1. להיות יותר מתוכננים.
כדי לאכול פחות אוכל מהיר ההמלצה היא להכין מראש בסופ"ש אוכל שיספיק למספר ימים, ואחסנו אותו בקופסאות אחסון איכותיות. עשו זאת גם עם פרות או ירקות חתוכים, דגנים בריאים, וכל מזון בריא שאתם אוהבים לאכול.
2. שינוי הרגלי אכילה מחוץ לבית.
אתם לא רואים את עצמכם מבשלים לכל השבוע, אתם עדיין יכולים לאכול בחוץ אוכל בריא יותר. אז הפעם במקום לאכול פלאפל, שווארמה או כל מה שקשור למשפחה הזו בחרו דווקא בדברים יותר בריאים כמו סלט טוב או סנדוויץ' מחיטה מלאה.
3. נשנושים בריאים.
אתם באמצע שעות העבודה, יש עוד זמן עד לארוחת הצהריים ואתם מוצאים את עצמכם רעבים. אם אתם מאותם אנשים ששולפים איזה חטיף או ממתק כדי להרגיע את הבטן, הגיע הזמן לאמץ הרגלים חדשים. אין זה אומר כי אתם צריכים לוותר לגמרי על הדברים שאתם אוהבים, אבל חשוב להיות מודעים לפעולות שאנו עושים כדרך קבע שאינן מוסיםות כלל לבריאותינו. החדשות הטובות הן שהיום תוכלו למצוא מגוון נשנושים בריאים יותר ועדיין טעימים לא פחות ואף יותר!
4. להכניס את המוצרים של Nany למקרר שלכם.
חברת Nany צמחה מתוך החזון להציע לאנשים אפשרות לאכול בריא יותר מבלי שיצטרכו לשנות את אורך חייהם. סדרת המוצרים של Nany מאפשרת לכם לשדרג כל ארוחה או כריך תוך שימוש במוצרים 100% טבעיים וללא חומרים משמרים כלל. פיתחנו שיטה ייחודית המאפשרת לכם ליהנות ממוצרים בריאים יותר עם חיי מדף ארוכים ונוחים. ניתן לשלב את מוצרי Nany במנות ראשונות, מנות עיקריותתוספות, מאפים ופשטידותמתכונים טבעוניים ועוד.

לכל המתכונים הטעימים והבריאים עם מוצרי Nany

נוספים שאולי תאהבו

כל המידע על אוכל טוניסאי

כל המידע על אוכל טוניסאי

התרבויות הטוניסאית  מציעה מגוון עשיר ומרתק של אוכלים מסורתיים וטעימים. אחת מהתרבויות המדהימות שמציעות את המגוון הזה היא תרבות המטבח הטוניסאי. במסע קולינרי במסגרת המאמר

קרא עוד »
דילוג לתוכן